Paul:  Ik rijd meerdere (jonge) dressuurpaarden en breng deze uit op wedstrijden van het L1 t/m ZZ-licht niveau. Het opleiden en corrigeren van paarden doe ik het liefste. Daarnaast geef ik (prive)lessen en ben ik ORUN gediplomeerd. Een sprongetje maken of het bos in voor de afwisseling doe ik graag. 

Peter: Ik rijd sinds enkele jaren paard en kom uit in de klasse B dressuur met mijn paard Zarelza. Ik maak graag een sprongetje of ga op buitenrit naar de Sallandse heuvelrug.